Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

7 maja 2018

PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA - ŻYCZENIA DLA DZIEWCZYNKI


 Witam poniedziałkowo  i świątecznie jak napisałam w poprzednim poście dzisiaj będzie bardzo uroczyście  bo chcę pokazać kartkę-pudełko z okazji Pierwszej Komunii Świętej dla dziewczynki stąd kolorystyka.
Do ozdobienia tego pudełka użyłam : tapety, prostych kartek komunijnych, grafiki z torebki na prezenty, sztucznych kwiatów, wstążek na metry i kielicha z hostią, który upolowałam w naszym lokalnym sklepiku.
Tym razem wolałam kupić proste kartki, a nie papier do pakowania i użyć z nich grafik żeby było bardziej elegancko .
Wymiary boków mojego to 15cmx15cm więc jest dość okazałe, ale standardowo życzenia w tej formie robię w tym rozmiarze bo są na wyjątkowe okazje i od wyjątkowych osób.
Przeglądając internet znalazłam bardzo ciekawe rozwiązanie na schowanie koperty z pieniężnym upominkiem .
Kolejnym rozwiązaniem jest miejsce gdzie podpisuje się ofiarodawca prezenty kartkę wkleiłam na wewnętrznej stronie pokrywki pudełka. 
Na dziś to tyle może komuś przyda się moja inspiracja .
Dziewczyny bardzo dziękuję za odwiedziny i tak miłe komentarze pod moim składaczkiem  teraz idę pozwiedzać choć tylko palcem po mapie :-)










28 komentarzy:

  1. Marzenko pęknie wyszedł ten box, będzie cudowna pamiątką. Super jest ten bukiecik na wieczku i kielich . Jak dla mnie bomba. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu mam nadzieję że będzie pamiątką.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Ale super, świetna sprawa z tym schowkiem pod kielichem. Sam kielich piękny, a cały box jest cudny, wspaniale go ozdobiłaś Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu bardzo się starałam.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo efektowna praca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko skomponowane i przemyślane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca Miciu. Pudełko będzie piękną pamiątką. Bardzo starannie je wykonałaś. Schowek na banknocik świetny:) Podoba mi się też pomysł z wykorzystaniem elementów z kartek komunijnych.
    Uściski ogromniaste:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu korzystam z dobrych pomysłów.
      Pozdrawiam cieplutko Izuniu 😊 😊

      Usuń
  6. Marzenko, coś niesamowitego. Cudownie ozdobiłaś box i bardzo podoba mi się pomysł na jego większy format.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu przyznaje że na ten rozmiar skorzystałam z gotowej kartki do album bo moja bardzo długa linijka gdzieś się za była 😉.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Małgosiu

      Usuń
  7. é maravilhoso trabalho !!
    uma grande comemoração para um dia tão importante!!
    a primeira comunhão é o começo de nossa consciência em convivermos sempre com Cristo !
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko! Po prostu Cudeńko zrobiłaś, Przeuroczy jest ten box , A ten kielich jaki Cudny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu lubię czasem coś fajnego upolować.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak tu nie wzdychać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pudełko, cudny kielich upolowałaś, ale najwięcej wrażenia robi Twoja praca. Pozdrawiam Marzenko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie mi miło.
      Pozdrawiam cieplutko Alinko 😊

      Usuń
  12. Ślicznie Ci ta pamiątka wyszła - jest taka delikatna, biała i to co najważniejsze uwypuklone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję starłam się bardzo.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Marzenko, przepiękny box! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko, przepiękna pamiatka ! Bardzo fajnie wygladaja kwiaty z kielichem....slicznie:) świetna robota, brawa Marzenko !

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG