Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 sierpnia 2017

CYKLICZNE KOLORKI U DANUTKI - USKRZYDLONY SIERPIEŃ

CYKLICZNE KOLORKI-SIERPIEŃ
Dzisiaj przychodzę ze skromną kartką na sierpniowe wyzwanie u Danutki.
Przyznaję, że w zmyśle miałam inną prace na tą zabawę, ale jeszcze jestem w trakcie jej tworzenia więc muszę ratować się niebieską motylkową karteczką bo szkoda mi odpuścić sierpniowe wyzwanie .
Mam nadzieję, że Stefan przełknie taki drobiazg.
Może to nie jest nic wielkiego, ale i tak stworzenie tej kartki zajęło mi sporo  czasu ponieważ moją kartkę właściwie to uszyłam żeby nadać jej trochę objętości.
Niech ta skromna kartka będzie również takim wirtualnym podziękowaniem za 
WASZE WIELKIE SERCE.
 





40 komentarzy:

  1. Marzenko! Ta karteczka jest bardzo Śliczna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się narobiłas przy tej pracy- ile szczegółów! Brawo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motylek , piękny cytat i cudna kartka.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna pohľadnica ! Srdečne pozdravujem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną kartkę poczyniłaś, Marzenko. I ten cytat- często do niego wracam, gdy coś nie po myśli idzie... Serdeczności ślę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu jesteś moją inspiracją,a myśl pasowała mi idealnie do tej kartki i trochę do nastroju 😊 Pozdrawiam cieplutko Jadziu 😊

      Usuń
  6. Piękna kartka:0 Podobają mi się słowa , które na niej dodałaś - prawdziwe jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko piękna karteczka. Stefan ja polknie z apetytem;-) pięknie prezentują się kwiatki z burza listków. A serce wielkie Ty także masz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko obyś miała rację i Stefana nie dostał niestrawność 😉. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Szyta kartka - coś absolutnie wspaniałego.
    Ściskam, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu tak samo próbuje.
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i tulaski

      Usuń
  9. Wspaniała baardzo ciekawa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, karteczka urocza. Chyba troszkę zmieniłaś styl, albo za długo mnie nie było :)
    Pozdrawiam,
    Efka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Czy zmieniłam styl to nie wiem bo ciągle robię doświadczenia kartkowe. A czy Cię długo tu nie było to nie wiem 😊 może 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Piękne motto i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko karteczka nie jest taka skromna:) Zawiera wiele ciekawych, dopracowanych szczegółów i bardzo podoba mi się motto! Cała praca jest ładna:)
    Nie odpuściłaś:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję nie umiem inaczej,ale pierwotną prace na to wyzwanie powoli kończę też pokaże w późniejszym terminie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Superaśna kartka, bardzo elegancka. Wykonanie staranie, i masz gust ;) super wszystko dobrałaś, i ze sobą zgrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka jest prze-przepiękna! Te szczegóły okraszone mądrym cytatem przykuwają wzrok na długo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie myśli. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

      Usuń
  15. Ale śliczna Ci ta kartka wyszła :) Taka bogata, a jednocześnie bardzo harmonijna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu bardzo ciekawe spostrzeżenia -dziękuję 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Dziękuję Dorotko lubię takie pozytywne myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenko prześliczna jest ta kartka,napracowałaś się ,nie ma to tamto.Z tym cytatem to czysta prawda ,oby takich niespodziewanych i pięknych chwil było jak najwięcej w życiu .
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i ściskam mocno,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko takich chwil życzę Wszystkim.
      Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaczki.

      Usuń
  18. Pracochłonna robota, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka! Idealnie dopasowana do cytatu, a cytat do kompozycji. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Praca po prostu cudna. A za tym motylkiem nabiegałam się jak glupia i nie udało się zdjęcia zrobić... Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda...najpiękniejsze chwile przychodzą po cichu... :)
    I czasami nawet nie będziemy wiedzieć, że były najpiekniejsze

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG