Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

15 lutego 2017

WYZWANIE U EWY NR 4/ NR 5/ NR 6

WYZWANIE NR4
 Witam nareszcie mam wolne i czas na swoją twórczość.
A zaległości  urosły mi ogromne więc od razu przechodzę do rzeczy.
U Ewy trwa Hardcorowe  wyzwanie i udało mi się w końcu skończyć zaległe tematy .
Wyzwanie czwarte to zajączki z fuksjowym akcentem u mnie jest nim siateczka i tło w drugiej karteczce.


WYZWANIE NR5
 Wyzwanie piąte to natura w naturalnych kolorach to zrobiłam tylko jedną kartkę .
Znów z króliczkami i jutową ramką jako element natury.
Wyzwanie szóste to wiosenne kwiaty z koronką lub wstążką w tym przypadku zrobiłam oba warianty.
Różowe tulipany dostały koronkowe tło i koronkową pasmanterię.
A czerwone tulipany dostały warstwy i czerwoną kokardkę.
Na dzisiaj to już wszystko bo czekają kolejne wyzwania.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze
WYZWANIE NR 6


28 komentarzy:

  1. Świetne kartki zrobiłaś, ale mój numer jeden to zajączki ułożone w kwiatka . Pomysł doskonały, bardzo mi się ta kartka podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu odkryłam nowe możliwości pewnego programu w komórce i jestem zachwycona samym króliczkiem,którego znalazłam w necie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Sliczne karteczki Marzenko trudno byloby mi wybrac faworytke.Jak zwykle podziwiam i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko! Przepiękne są wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki,narobiłaś ich trochę,numer 1 to ten króliczkowy kwiatek,super pomysł,świetnie wygląda,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki przygotowałaś na wyzwania i świetnie poradziłaś sobie z wymogami .Moja faworytka to karta z jutą i króliczkami .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne karteczki. Jednak ta z tymi zajączkami w kwiatku jest numerem jeden, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu widzę,że zajączki w kwiatku mają wzięcie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Każda kartka wyjątkowa , ale mnie podoba się z tulipanami :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te karteczki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko śliczne karteczki wszystkie ale dziś moją faworytka jest karteczka nr 2 -rewelacyjnie wygląda taki kwiatowy zajączek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Miciu! Inwazja królisiów na drugiej!:)))
    Wszystkie śliczne! Takie radosne, świąteczne i bardzo wiosenne:) Ja dopiero zabieram się za naturę:)
    p.s.Jak ja już tej wiosny wyglądam!!!
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu nic się nie martw wiosnę już czuć w powietrzu. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Twoje prace, Marzenko, sa bardzo różnorodne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się roz-karteczkowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG