Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

18 listopada 2015

XXL - CHYBA CHOMIK

 Nareszcie skończony. :-)
 To ogromne puzderko jest niespodzianką na prywatną wymianę dla ..............
Prawdopodobnie ten chomik pojedzie  do nowej właścicielki pod koniec miesiąca, bo muszę dokończyć jeszcze jego zawartość.
A ponieważ moje puzderko  wpasowuje się w miechunkową inspirację, zgłaszam je na wyzwanie u Agatki.

materiały:balon, gazety, gotowany klej, farby, lakier i drobne dekoracje; technika: klejenie i malowanie; i suszenie, i suszenie, i suszenie.......


http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/11/listopadowe-wyzwanie-kwiatowe.html

15 komentarzy:

  1. Ty mnie zadziwiasz za każdym razem, gdy odwiedzam Twój blog. Chomik rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu - to się nazywa w moim przypadku nadpobudliwość pomysłów ;-)

      Usuń
  2. wow Kochana ty to masz pomysły, chomisio jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko nie rzucam słów na wiatr ;-). Wspomniał,że mam coś dużego na Twoje kwiatowe wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. No nie !
    Chomik rewelacyjny !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieje że będzie chociaż przypominał chomika dziękuję :-)

      Usuń
  5. Obłędny jest :) I ten wyraz pyszczka - "daj jeszcze" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu - brzuszek mam pojemnym pewnie stąd ten wyraz pyszczka..;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Niesamowity jest:) Podziwiam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaderski chomik, uwielbiam takie niebanalne skrytki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu mam nadzieję że nowej właścicielce też się spodoba :-)

      Usuń
  8. Rozbroił mnie ten chomisiu;) Rewelacyjny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Buzia sama sie śmieje do takiego stworzonka:)))) Cudny!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG