Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

23 października 2015

ŚWIĄTECZNE OTWARCIE

 No trzeba się w końcu zabrać się do świątecznych ozdób . I przyznam się po cichu, że już od miesiąca coś tam tworzę. Na razie tak delikatnie się rozkręcam. Zaczęłam od kartek, ale........
koleżanka z pracy obdarowała mnie dwiema liliami wodnymi, które jakoś nie dotarły do jej oczka wodnego i mam je ja. A właściwie została już tylko jedna bo drugi kwiat zamieniłam w to co poniżej na zdjęciu.

wielkość:15cm,

16 komentarzy:

  1. Fajna przemiana:) Nowa - choinkowo wersja lilii - wygląda ślicznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. choinkowy pomysł super!!!!!
    zazdroszczę czasu na tworzenie bo u mnie tylko praca i obowiazki domowe eh :(
    dobrze ze są blogi i moge oczy nacieszyć pasją innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego zazdrościć bo tworzysz tylko Twoje dzieła powstają z szeptów serca i wymagają więcej czasu.

      Usuń
  3. super te choinki, u mnie też sezon świąteczny już otwarty

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna choinka :)
    Takiej to ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super na choinkę , świetna pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy pomysl i świetna choineczka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna choinka, ja zawsze robiłam z takich mini szyszek, ciepłym klejem... w tym roku juz coś nowego muszę zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majstruj chętnie zajrzę zobaczyć co się wykluło. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  8. pomysłów Ci Miciu nie brakuje, super !!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG