Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

7 maja 2015

RÓŻA


NIewidzialna

Przemyślenia

Nie potrzebuję nikogo
Nie potrzebuję ludzi
Wszyscy gdy powinni być odchodzą
Bez słowa
To co miało budować niszczy
To co miało być światłem gaśnie
Ludzie umieją dawać tylko cierpienie...

W świecie pełnym kłamstw
Skąd wiemy, że góra to nie dół?
Stoimy nad przepaścią
Skąd wiemy, że nikt nas nie zepchnie?

Gdy przyjaciele się od nas odwracają
Gdy tracimy poczucie tego co złe
Ludzie są po to by ranić
Nic innego nie umieją

Skoro chcą wojny będzie wojna
Chcą potwora będzie potwór
Zawsze radziłam bez nich i teraz też sobie poradzę

Znów to zrobiłam
Pozwoliłam kilku osobom za dużo wejść do mojego świata
Pod moje osłony
Poznać moje wnętrze
A oni próbują znów zniszczyć to od środka...         


                     Dzisiaj współczesna poezja tekst jest dość wymowny i pasuje do mojego dzisiejszego nastroju, a poniżej najnowsze dziełko
technika : upcykling ; materiały:welur, poliester, tektura, klej na gorąco, farby ; inspiracja -róże  to moje ulubione kwiaty.




 




2 komentarze:

  1. Do tego nie mam cierpliwości ,a i po trosze talentu...Tobie róża wyszła śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z najmniej skopiowanych moich prac i wcale nie tak trudna

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG