Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 maja 2015

Bohaterka książki Jane Austen

W jednym z poprzednich postów pisałam ,że od czasu do czasu skorzystam z blogowych inspiracji po zdjęciach z internetu od razu się domyślacie .
Przedstawiam moją wizję bohaterki książki Jane Austen.
Muszę się również przyznać,że jestem wielbicielką książek wyżej wypomnianej autorki i nie wiem ile razy przeczytałam jej dzieła lub obejrzałam ich adaptację filmowe.

technika:szycie ręczne, szydełko, klejenie . materiały:plastikowa butelka, styropianowe jajko, różne tkaniny,  sztuczne włosy koronka. 



zdjęcie źródło internet
zdjęcie źródło internet







Ekranizacje (wybór)





8 komentarzy:

  1. super laleczka też lubię powieści tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta Twoja Jane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię książki tej autorki. Świetnie napisane, mają ponadczasowy urok.
    Twoja laleczka pięknie wpisuje się w ich klimat - strój odpowiedni, fryzura urocza :)
    I świetny, naprawdę świetny czepek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje uznanie laleczkowa specjalistko to naprawdę coś miło ,że spodobał Ci się czepek.

      Usuń
  4. Matko jedyna !!Kobiecina żywcem zdjęta z obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że choć trochę z tamtej epoki przynajmniej takie było założenie

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG