Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

2 marca 2015

Z kapelusikiem

Jak napisałam w poprzednim poście coś tworzyłam i  udało mi się właśnie skończyć więc mogę się pochwalić co stworzyłam. 
Mam w pracy koleżankę ,która tak jak ja lubi anioły choć ich nie kolekcjonuje i poprosiła mnie o zrobienie takiego aniołka dla niej w stylu jak moje poprzednie więc jak dostałam natchnienia zabrałam się do dzieła . Zdążyliście chyba zauważyć ,że każda moja praca jest tworzona od serca i te anioł nie jest inny. Trochę o samej pracy może wydawać się dosyć zaskakujący ,ale wszystko w nim jest przemyślane nawet kolor włosów dosyć nietypowy dla aniołów ponieważ jego przyszła właścicielka ma piękne kruczoczarne włosy i jest na co dzień bardzo elegancką kobietką z ogromnymi serdecznymi  oczami jeszcze jedna noc u mnie i trafi do nowego domu oby mu się tam spodobało.


4 komentarze:

  1. A któż to wie, czy anioły nie mają czarnych włosów ? Skoro skrzydła mogą być tęczowe... A po lekturze Kossakowskiej - to już nie mam wizji bladolicych aniołów...
    Pięknie Ci wyszła ta anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny anioł :) Rewelacyjnie że tak inny od wszystkich :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł osobisty :))))) Jest piekny i na pewno się spodoba właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To tworzenie od serca wychodzi Ci najlepiej ,każda praca jest inna i ma nie powtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG