Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

13 lutego 2015

Słoneczny wazon

Witam jak się już rozkręciłam u Danusi to i na nowe wyzwanie u Agatki też musiałam coś stworzyć ,a że w każdą swoją pracę wkładam całe serducho taki oto stworzyłam wazonik techniką swoją własną "coś z niczego". Słoneczniki jak pewnie większości kojarzą mi się z gorącym latem i mają swój urok  bo na ich widok można pomyśleć coś ciepłego . No i co najważniejsze ten słoneczny wazonik zgłaszam  na wyzwanie u AGATKI








20 komentarzy:

  1. Marzenko, masz złote niczym ten słonecznik na wazonie, ręce. Tworzysz z wielką pasją i wkładasz w tę twórczość całe swoje serce, to widać na pierwszy rzut oka. Wazon niebanalny, oryginalny, pewnie wykorzystałaś butelkę po jakimś soku, dokładając do niej trochę "ciała" dołem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz nie umiem robić nic połowicznie i to prawda coś pokombinowałam , ale na razie jeszcze nie wstawię zdjęcia z czego jest zrobiony wazonik nie jest to butelka po soku:-)

      Usuń
  2. Uroczy, wiosenny wazonik. Fantastyczne są te uszy - wyglądają kapitalnie i bardzo dekoracyjnie. Słonecznik oczywiście dodaje uroku. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy bardzo oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taki pomysł "pokazania" słonecznika bym nie wpadła, a jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dopiero arcydzieło :) Piękny wazon :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe no zdecydowanie podoba mi się "swoja własna technika"
    Wazonik uroczy , a te uszy takie wielkie zawijasy są świetne. I pieknie odmalowany. Gratuluje pomysło i wykonania
    Zycze powodzenia w głosowaniu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, milo mi,że motyle uszka się spodbały-pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Kapitalny projekt i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wazon,fajny pomysł;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda jak motyl... słonecznikowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny wazon! Piękny słonecznik :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wazon kojarzy mi się z jakąś antyczną amforą z której wypłynie dżin i spełni życzenie...ale się rozmarzyłam:) pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny , pomysłowy wazonik ... śliczny . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę bardzo specjalistka od słonecznikowych wazonów. Piękny

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG